Inhoud

Verholpen bugs

Informatie over de meest recente versie van de App vind je hier.

Het versienummer van de MijnSchoolApp vind je onderaan het uitgeklapte hamburgermenu en onderaan het scherm Over de App

De volgende bugs zijn verholpen:

 

De MijnSchool app stopt soms [Android 11; Galaxy A48]

27 juni 2022

De MijnSchool app stopt soms

  • nadat een bericht geopend is,
  • je teruggaat naar het overzicht en
  • een nieuw bericht selecteert.

Dit is gemeld voor:

  • Android 11; Galaxy A48
  • Android 11;Galaxy M32

App versie 2.3.10

iOS App

  • problemen met starten van de App op iOS15

Android App

  • problemen met het openen van de app. 
  • lange berichten worden niet helemaal getoond. We werken eraan om dit op te lossen.

Android (App versie 2.0.10)

  • Op enkele telefoons van Samsung, bijvoorbeeld Samsung Galaxy A41, openen bijlagen niet als er niet precies op een heel klein gebiedje in de knop geklikt wordt. 
    Voor de meeste gebruikers resulteert dit in een foutmelding:

In versie 2.2.0 is deze bug verholpen.

iOS (App versie 2.0.9)

  • Sinds de introductie van iOS 14.5 kan er op sommige iPhones niet goed meer gebladerd worden door berichten. Bij het klikken op vorige / volgende wordt de tekst van een bericht niet goed getoond. 

    Je ziet bijvoorbeeld:
    bericht heeft geen detailteks
    In het overzicht zie je dat het bericht wel tekst zou moeten hebben: .
    Wanneer je nu op het bericht klikt, zie je het wel zoals het zou moeten zijn. detailbericht
    Dit is enorm vervelend, omdat je als gebruiker kunt denken dat er geen tekst is. Het is een bug in iOS, die wel bekend is bij Apple maar niet verholpen.
    In versie 2.2.0 is deze bug verholpen.

 

Andere bugs?

Wanneer je hinder ondervindt van een bug die hier niet genoemd is en je gebruikt de meest recente versie van de App, wil je dan een mail sturen naar . We ontvangen graag de volgende informatie:

  • versie van de App
  • Android of iOS, welke versie
  • welk toestel (graag zo compleet mogelijk met Merk en Type)
  • Omschrijving van het probleem
  • Screenshots
  • Als het kan horen we ook graag met welk account je gekoppeld bent aan welke school

We werken dagelijks aan de verbetering van de MijnSchool App en testen op veel devices. Er zijn echter zoveel verschillende devices, dat we altijd afhankelijk blijven van meldingen van gebruikers om alle bugs te kunnen verhelpen! Alvast hartelijk bedankt voor je medewerking, namens het MijnSchool team.